
Vrátenie tovaru v lehote 14 dní.
Potrebujete tovar vrátiť? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu. Vrátiť môžete ako celú objednávku, tak i len jej časť.
Postup:
- Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy - formulár vám bol zaslaný v potvrdzujúcom emaili o objednávke (aj na konci tohto článku ) a zašlite nám ho na emailovú adresu eshopnataly@gmail.com, alebo ho vložte do zásielky s vráteným tovarom a ten zašlite na adresu: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
- Budeme radi ak nám napíšete na email eshopnataly@gmail.com , že máme očakávat balíček.
- Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru kuriérom. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali. Pri nedodržaní tejto podmienky si môžeme jednostranne započítať náhradu vzniknutej škody voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
- Po obdržaní tovaru vám budú zaslané peňažné prostriedky za tovar a za najlacnejší spôsob dopravy, ktorý poskytujeme, bez ohľadu na to, akým spôsobom sme vám tovar doručili. V prípade, že vraciate iba časť tovaru a časť si ponechávate, platba za dopravu sa nevracia. Peňažné prostriedky zašleme najneskôr do 14 dní.
Výmena tovaru v lehote 14 dní.
Nesadla vám veľkosť, alebo chcete tovar vymeniť za iný? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia zásielky.
Postup:
- Napíšte nám na email eshopnataly@gmail.com o požadovanom tovare na výmenu alebo zavolajte na tel. 0903920831
- Informujte nás prosím emailom o tom, že máme očakávat balíček.
- Tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali.
- Po obdržaní tovaru vám ZADARMO pošleme iný kus podľa vašej požiadavky. V prípade cenového rozdielu medzi pôvodným tovarom a novým tovarom vám rozdiel vrátime, prípadne rozdiel doplatíte.
- Pri opakovanej výmene v lehote 14 dní zadarmo zasielame tovar len u prvej výmeny. Pri každej ďalšej výmeny vám bude naúčtovaná doprava podľa nášho cenníka.
Reklamácia tovaru.
Vyskytla se na tovare vada? Môžete ho reklamovať.
Postup:
- Vyplňte reklamačný formlár a spolu s tovarom, ktorý reklamujete, nám ho zašlite na adresu: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
- Informujte nás prosím emailom na eshopnataly@gmail.com o tom, že máme očakávat balíček.
- Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- O výsledku reklamácie rozhodneme bezodkladne po prijatí tovaru a budeme vás informovať emailom.
- Pri oprávnenej reklamácii sa s vami dohodneme na spôsobe riešenia - výmenou, opravou, alebo vrátením peňazí.
Reklamačný protokol - popis vád
Predávajúci: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 p. Lukavica
IČO 31246583, IČ DPH 1020742085, tel. +421903920831,
email: eshopnataly@gmail.com
KUPUJÚCI
Meno a priezvisko: ________________________________________________________________
Ulica a číslo: ____________________________________________________________________
Mesto: __________________ PSČ: _________________ Telefón: ______
E-Mail: ___________________________________________
Týmto u Vás reklamujem dole uvedený tovar s popisom závady / závad.
Tovar som zakúpil/zakúpila cez Váš eshop______________________________________
Číslo dokladu (faktúry): __________________________ Dňa __________
Reklamovaný tovar: _______________________________________________________________
Popis vady, predmet reklamácie: ______________________________________________________
________________________________________________________________
reklamačný protokol □ reklamovaný tovar □ kópia dokladu o kúpe □
iné _________________________________________________________________
Požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:
výmenou tovaru □ opravou tovaru □ vrátením peňazí □ zľavou z kúpnej ceny □
iné: _____________________________________________________________________
V ____________________ dňa _____________________
Podpis
Vyjadrenie predávajúceho (vypĺňa predávajúci):
Na základe vyššie uvedených informácií sme prijali Vašu reklamáciu tovaru. Vami uplatnená reklamácia
výmena tovaru □ oprava tovaru □ vrátenie peňazí □ zľava z kúpnej ceny □ iné □