Novinky
07.06.2019
Hniezdá - mantinely okolo celej postieľky plne skladom
Každá mamička vie čo obnášajú prvé pokusy dieťatka stáť v postieľke na vlastných nohách. Modrinky a žalostný plač. Aby ste týmto skúsenostiam predišli...
čítať celé
08.08.2019
Fusaky - roztomilé nové vzory
Aj napriek tomu, že leto je v plnom prúde, my už v predstihu začíname s oblečením a potrebami na zimu.
Do našej ponuky sme zaradili nádherné fusaky p...
čítať celé
eshop Nataly na Facebooku.
- Úvod
- OBCHODNÉ PODMIENKY
- REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU
Vrátenie tovaru v lehote 14 dní.
Potrebujete tovar vrátiť? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu. Vrátiť môžete ako celú objednávku, tak i len jej časť.
Postup:
- Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy - formulár vám bol zaslaný v potvrdzujúcom emaili o objednávke a zašlite nám ho na emailovú adresu eshopnataly@gmail.com, alebo ho vložte do zásielky s vráteným tovarom a ten zašlite na adresu: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
- Informujte nás prosím emailom na o tom na email eshopnataly@gmail.com , že máme očakávat balíček a ideálne nám prosím zašlite i sledovacie číslo.
- Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali. Pri nedodržaní tejto podmienky si môžeme jednostranne započítať náhradu vzniknutej škody voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
- Po obdržaní tovaru vám budú zaslané peňažné prostriedky za tovar a za najlacnejší spôsob dopravy, ktorý poskytujeme, bez ohľadu na to, akým spôsobom sme vám tovar doručili. V prípade, že vraciate iba časť tovaru a časť si ponechávate, platba za dopravu sa nevracia. Peňažné prostriedky zašleme najneskôr do 14 dní.
Výmena tovaru v lehote 14 dní.
Nesadla vám veľkosť, alebo chcete tovar vymeniť za iný? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia zásielky.
Postup:
- Napíšte nám na email eshopnataly@gmail.com o požadovanom tovare na výmenu alebo zavolajte na tel. 0903920831
- Informujte nás prosím emailom o tom, že máme očakávat balíček.
- Tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali.
- Po obdržaní tovaru vám ZADARMO pošleme iný kus podľa vašej požiadavky. V prípade cenového rozdielu medzi pôvodným tovarom a novým tovarom vám rozdiel vrátime, prípadne rozdiel doplatíte.
- Pri opakovanej výmene v lehote 14 dní zadarmo zasielame tovar len u prvej výmeny. Pri každej ďalšej výmeny vám bude naúčtovaná doprava podľa nášho cenníka.
Reklamácia tovaru.
Vyskytla se na tovare vada? Môžete ho reklamovať.
Postup:
- Vyplňte reklamačný formlár ktorý vám bol odoslaný v potvrdzovacom emaili o objednávke a spolu s tovarom, který reklamujete, nám ho zašlite na adresu: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
- Informujte nás prosím emailom na eshopnataly@gmail.com o tom, že máme očakávat balíček.
- Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
- O výsledku reklamácie rozhodneme bezodkladne po prijatí tovaru a budeme vás informovať emailom.
- Pri oprávnenej reklamácii sa s vami dohodneme na spôsobe riešenia - výmenou, opravou, alebo vrátením peňazí.