Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. OBCHODNÉ PODMIENKY
  3. REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU
Novinky
20.09.2021
07.06.2019
Hniezdá - mantinely okolo celej postieľky plne skladom
Každá mamička vie čo obnášajú prvé pokusy dieťatka stáť v postieľke na vlastných nohách. Modrinky a žalostný plač. Aby ste týmto skúsenostiam predišli... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
eshop Nataly na Facebooku.

Reklamácie

Vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Potrebujete tovar vrátiť? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu. Vrátiť môžete ako celú objednávku, tak i len jej časť.

Postup:

  1. Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy - formulár vám bol zaslaný v potvrdzujúcom emaili o objednávke (aj na konci tohto článku ) a zašlite nám ho na emailovú adresu eshopnataly@gmail.com, alebo ho vložte do zásielky s vráteným tovarom a ten zašlite na adresu: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
  2. Budeme radi ak nám napíšete na email eshopnataly@gmail.com , že máme očakávat balíček.
  3. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru kuriérom. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  4. Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali. Pri nedodržaní tejto podmienky si môžeme jednostranne započítať náhradu vzniknutej škody voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny.
  5. Po obdržaní tovaru vám budú zaslané peňažné prostriedky za tovar a za najlacnejší spôsob dopravy, ktorý poskytujeme, bez ohľadu na to, akým spôsobom sme vám tovar doručili. V prípade, že vraciate iba časť tovaru a časť si ponechávate, platba za dopravu sa nevracia. Peňažné prostriedky zašleme najneskôr do 14 dní.

 

Výmena tovaru v lehote 14 dní.

Nesadla vám veľkosť, alebo chcete tovar vymeniť za iný? Môžete tak urobiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

Postup:

  1. Napíšte nám na email eshopnataly@gmail.com o požadovanom tovare na výmenu alebo zavolajte na tel. 0903920831
  2. Informujte nás prosím emailom  o tom, že máme očakávat balíček.
  3. Tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Náklady na odoslanie k nám hradí spotrebiteľ. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  4. Tovar musí byť nepoškodený, neopotrebovaný, neznečistený, s visačkami a v stave, v akom ste ho od nás dostali.
  5. Po obdržaní tovaru vám ZADARMO pošleme iný kus podľa vašej požiadavky. V prípade cenového rozdielu medzi pôvodným tovarom a novým tovarom vám rozdiel vrátime, prípadne rozdiel doplatíte.
  6. Pri opakovanej výmene v lehote 14 dní zadarmo zasielame tovar len u prvej výmeny. Pri každej ďalšej výmeny vám bude naúčtovaná doprava podľa nášho cenníka.

 

Reklamácia tovaru.

Vyskytla se na tovare vada? Môžete ho reklamovať. 

Postup:

  1. Vyplňte reklamačný formlár a spolu s tovarom, ktorý reklamujete, nám ho zašlite na adresu: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 Lukavica.
  2. Informujte nás prosím emailom na eshopnataly@gmail.com o tom, že máme očakávat balíček.
  3. Zásielku neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude prevzatá.
  4. O výsledku reklamácie rozhodneme bezodkladne po prijatí tovaru a budeme vás informovať emailom.
  5. Pri oprávnenej reklamácii sa s vami dohodneme na spôsobe riešenia - výmenou, opravou, alebo vrátením peňazí.

 

Reklamačný protokol - popis vád

Predávajúci: Peter Scholc, Vyšná Voľa 15, 08621 p. Lukavica

IČO 31246583, IČ DPH 1020742085, tel. +421903920831,

email: eshopnataly@gmail.com

KUPUJÚCI

Meno a priezvisko: ________________________________________________________________

 

Ulica a číslo: ____________________________________________________________________

 

Mesto: __________________ PSČ: _________________ Telefón: ______

 

E-Mail: ___________________________________________

 

Týmto u Vás reklamujem dole uvedený tovar s popisom závady / závad.

 

Tovar som zakúpil/zakúpila cez Váš eshop______________________________________

 

Číslo dokladu (faktúry): __________________________ Dňa __________  

 

Reklamovaný tovar: _______________________________________________________________

 

Popis vady, predmet reklamácie: ______________________________________________________

 

________________________________________________________________

 

reklamačný protokol □ reklamovaný tovar □ kópia dokladu o kúpe □

 

iné _________________________________________________________________

 

Požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 

výmenou tovaru  □  opravou tovaru  □  vrátením peňazí  □  zľavou z kúpnej ceny  □

 

iné: _____________________________________________________________________

 

V ____________________ dňa _____________________

 

Podpis

 

Vyjadrenie predávajúceho (vypĺňa predávajúci):

 

Na základe vyššie uvedených informácií sme prijali Vašu reklamáciu tovaru. Vami uplatnená reklamácia

 

výmena tovaru □ oprava tovaru □ vrátenie peňazí □ zľava z kúpnej ceny □ iné □