Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

email: eshopnataly@gmail.com

mobil: 0903920831

 

Doporučené listové zásielky zasielame 1.triedou - doručenie v následujúci pracovný deň.


Poštovné od 2,20€

 

 

Kuriér DHL - doručenie v následujúci deň od odoslania.


 

 

Originálne značkové parfémy TU.

 


 

 



» Najčastejšie otázky
Najčastejšie otázky od našich zákazníkov.

Potrebujem darček pre bábätko čím skôr. Kedy mi bude doručený?

Ak si vyberiete tovar, ktorý máme na sklade a spôsob dopravy dobierka, baliček zasielame do 24 hod. 1. triedou,

malé zásielky - doporučený list -  zásielka je doručená na druhý deň od podania

väčšie zásielky - balík - doručenie na poštu - doba doručenia  1-2 dni

- balík - doručenie poštovým kuriérom na adresu - doba doručenia 2 dni

Pri platbe vopred na účet je dodacia doba dlhšia, nakoľko zasielame až po prijatí platy na našom účte a ak máte inú banku ako Slovenská sporiteľňa, tak prevod niekedy trvá aj 2 dni.

Spravila som u Vás viac objednávok, v priebehu 1 dňa, nakoľko som na niektoré veci detského oblečenia zabudla. Bude mi zaslané vo viacerých baličkoch a toľkokrát účtované poštovné?

- Ak sme objednávku ešte neposlali, tak Vám všetky objednávky zlúčime do jednej.

Mám objednaný tovar na objednávku a zároveň tovar skladom. Kedy mi bude zaslaný?

- Zásielku pošleme kompletnú v jednom baliku. Ak si prajete na 2x, môžme Vám tovar skladom poslať hneď a tovar na objednávku až nám ho dodá distribútor. Avšak u každej zásielky budeme účtovať poštovné.

Musím sa pred nákupom zaregistrovať?

- Nemusíte, objednávku sa dá odoslať aj bez registrácie. No ak plánujete u nás nakupovať častejšie, tak po zaregistrovaní nebudete musieť už viac vypisovať  Vaše kontaktné údaje.

Objednala som nesprávnu veľkosť, čo s tým?

- tovar nám pošlite späť, buď Vám vymeníme za inú veľkosť alebo vrátime peniaze.

Spravila som u Vás objednávku, no neprišiel mi potvrdzujúci email o vytvorenej objednávke.

- známená to, že ste objednávku nedokončila. Po vypisaní Vašich kontaktných údajov je potrebné kliknúť na ODOSLAŤ objednávku. My ju v našom systéme neevidujeme.